Inget sug

Har inte haft något sug på att blogga, men ska skärpa mig. I går träffade vi Abbes sköterska Anna som fått barn på Birsta. VI åt lunch och shoppade lite, vi gav Alwar paket som Min Abbe valt. Det har inte hänt så mycket , Ebba har blivit häst biten, haft främmande av familjen Nordin Andersson i helgen . Det var kul att träffa Jensa , det blir så sällan bara, när hon jobbar och jag är hemma. Dagarna går i ett , Abbe och jag bygger jättemycket lego och vi lägger puzzel för fullt. Men får sonen välja så ska han cykla hela dagarna.

På fredag åker vi upp till våran fjällstuga som vi ska börja renovera för fullt, dom senaste 2 veckorna har jag målat om möbler som jag har fått av mamma, allt ska bli vitt. Så på fre åker vi vid 12 , ebba ska vara hemma med farmor i helgen , hon fick bestämma vad hon ville göra.

Nästa vecka ska vi träffa dr catarina och även ta prov , men jag tror inte han är något högre men hoppas det gör jag kan jag lova............................


FÅNGA DAGEN HÄR OCH NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud! Vart fick hon barnet på Birsta någonstans?????

2009-09-17 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0