Ny vecka nya tag

Ny vecka nya tag. Har varit på stan med syster och Abbe , vi var på Kultan lånade några böcker. Har fått en massa mail på föräldrar som vill komma i kontakt med mig sen vi var i tidningarna. Några av föräldrarna hade barn i samma ålder som Abbe. jag har svarat dom , och hoppas nu att dom hör av sig. Det jag känner är att man saknar att prata med någon som är i samma sits, men jag har kontakt med några förädrar  genom bloggen. När Abbe blev sjuk fanns det ingen att prata med . Jag var in på Fbis sida och lästa mycket om sjukdomen , men kontakterna där hade bara stora barn nu, dom flesta var tonåringar idag.......

I går när jag var på ica och skulle handla ringde dom från Aftonbladet och ville prata om Abbe. Dom hade läst artikeln på st ville skriva i aftonbladet. Jag berättade i stort sett lika som med st . Hade väl helst vilja att dom skrev mer om sjukdomen vad den innebär som st hade gjort , så folk vet att det finns såna här sjukdomar. När Abbe fick sin diagnos hade vi aldrig hört talas om itp.

Tack alla som hört av sig till oss om artiklarna . Det värmer i hjärtat på mig.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0