ny dag

Ebba är klar för skolan, Ante ska hämta henne. Abbe har varit på ett toppen humör pratade med honom igår att han ska få flygplan , han tyckte det var ok men ingen spruta vill han ha. Han sa till mig igår mamma när jag blir stor då behöver inte jag ha hjälm. Lill gubben, han förstår mer än vad man tror. Är lite nervös inför idag, det var längesedan han fick flygplan och ännu mer längre sedan han fick en spruta. Ska bara komma komihåg att Emla 2 timmar innan och handla lite tugg till vi ska på sjukhuset. Och komma ihåg någon film......................
Mamma kommer upp och möter oss 13 , är med oss under hela besöket, sen ska mormor och barna åka påBirsta , handla kläder och äta middag ,Ebba har bestämt china mat.


Kram från mig på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0