nu är det helg

I dag åker vi upp till våran FJÄLLPÄRLA ska vara där i helgen och bara vara mysa. Tog svinis sprutan i onsdags på kvällen blev jag skit dålig , fick över 40 gr feber men på morgonen vaknade jag och kände mig bra. men igår kvällblev det likadant. Har jävligt ont i armen , men det är ju vanliga symtom som jag visste om. Maken känner inget av sprutan.

I går var jag och barna på  filmen UPP  , den var ganska bra och lite sorglig. Måste sluta nu ska ge barna frukost och skriva matlista , åka och handla.

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman

Hoppas allt är bra med Abbe och hans värden.

2009-12-15 @ 23:09:06
URL: http://smabarnsbloggen.blogg.se/
Postat av: Brita

Jag undrar också över hur Abbe mår.

2009-12-20 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0