Mycket har hänt

Senaste tiden har det hänt mycket. Vi har varit hos doktorn och tagit prov lågpå 27 . Men förra torsdAgen ramlade Abbe och slog huvudet , vi åkte in på Akuten direkt . Vi blev inlagd eftersom det var en sån kraftig smäll och dom ville observera honom en hel natt. Den natten sov man inte bra kan jag lova.................  Dom tog prov på honom , hans värde hade gått ner 23, men 23-27 är samma värde kan man säga .

I helgen har vi varit uppe i våran FJÄLLPÄRLA. Det kom snö på lördags kvällen och snöade ända tills vi skulle åka hem, det kom ca 40 cm snö. Barna var helt lyrisk av all snö. Ante tog fram skotern så dom fick åka. Måste skynda mig vi ska på dagis jag och Abbe.

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman

Vilken mardröm!!! Men det verkar i alla fall som att det gick bra denna gång. Även om det är hemskt att vara på sjukhus är det skönt att veta att de tar det på allvar! Vi väntar på att det ska bli benmärgsprov på lillebror Det är sagy att det kommer att bli under oktober-november om han inte är bra innan... Skulle inte tro det, men visst hoppas jag att jag har fel! Ta hand om varandra och njut av hösten!

2009-10-06 @ 13:35:35
URL: http://smabarnsbloggen.blogg.se/
Postat av: Leos mamma

Såg reportaget om er på aftonbladet.se. Tycker att ni gör det bra som sprider information om sjukdomen. Tycker att det hela är för jä-ligt för er skull, och känner att vi har varit mycket lyckligt lottade som bara har behövt vara hemma en kort tid med Leo.

Hoppas att ni får rätt - har man ett sjukt barn ska man inte behöva oroa sig för ekonomin också.

Stor kram till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0