Helgen över

Då har denna helg gått. I går klev jag upp 5 för Ante väckte mig och Ebba han gick upp och kräktes, han hade migrän. Mamma sov över hos oss igår , när hon klev upp åkte jag bort till toysrus och handlade lego till prinsen våran , det var halva priset på allt Lego. Köpte starwars lego , piratlego, byggplattor. När jag kom hem låg Ante fortfarande men han var mycket bättre . På eftermiddan hade Ebba fotbollsavslutning på drakborgen dom hade jättekul.

Idag startade vi dagen med att åka på Ikea , handla det som vi ska ha med oss till stugan. Vi åker dit på fredagen och är där i helgen. Nu är Teodor här och leker med Abbe och Ebba är hos Lisa , dom kommer nog hem snart för Lisa ska sova över här i natt. Vi har bjudit Köhns på middag i kväll , det ska bli mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0