Abbe i ST

Ja då var Abbe i ST i dag. Dom var här och gjorde repotage i veckan , jättetrevliga personer. Vi pratade mycket om sjudomen , hur allt började , hur livet är med ett allvarligt sjukt barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    I går var vi på Södra berget , jag fick i present av Klangs när jag fyllde 30 år. Vi var på spa oxå , och barna var oxå med , vi hade alla kul . Nu har Abbe varit blivit förskyld , jag vet inte sist han var snorig ! Nu måste jag ta och ringa mamma , så jag slutar nu.....

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman

Hoppas det hjälper med det nya läkarintyget de skriver om. Det hjälper inte upp situationen att behöva jaga och bråka med Fk!!! Det är tillräckligt illa som det är när man är ständigt orolig för sitt barn! Jag önskar er allt gott och håller tummarna för att den här situationen ska bli snabbt uppklarad så nu kan slappna av vad gäller vab biten åtminstonde!

2009-10-11 @ 19:10:33
URL: http://smabarnsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0