Ny vecka , nya utmaningar

Japp då är det måndag och jag är ganska pigg men  lite huvudvärk bara.  Nu håller Ebba på att göra sig i ordning för skolan , Abbe sitter vid nintendot . Han har sovit bra i natt , jätteskönt. Måste bara skriva att Ebbas lag vann i lördag 3-1 vart det till dom , dom är jätteduktiga......... Jag och Abbe måste göra oss iordning för 4 års kontrollen, det ska bli roligt att se om sköterskan vet nåt om itp , men det tror jag ej. Vi fick ett papper som ska skulle fyllas i hur mycket Abbe dricker dricka , ser på tv, kan känna att det är som en fis i rymden typ, när man har ett allvarligt sjuk barn. Från början av denna sjukdom satt Abbe jättemycket framför tvn eftersom vi inte vågade att han skulle vara ute och slå sig. Så det jag kan säga om det här lilla papperet , jag tycker att det är en massa jävla skit som dom ska göra statistik på, men så tyckerjag . hur än det är så är det förälderns ansvar hur mycket barnet dricker och ser på tvn, allt måste få vara i måttliga mängder!!!!!!!!!!!!!

carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0