Nytt skolår

Ja , då har Ebba börjat 2 an och allt har gått bra första dagen. Det var bara att lämna barna idag och hämta kl13. Jag , Abbe , Annelie åkte på stan , jag handlade en ny overall till prinsen, det blev en MOLO. Vi lunchade med Ante och Packe på stan.

Abbe blev jätteförskyld i förra veckan så det var kanske därför proverna hade gått ner, vi tror det  iallafall. Han hade mycket blåmärken förra veckan men dom har lagt sig nu. så hoppas värdena är på väg upp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nä nu ska jag görra kvällsfika till kidsen dom är så trötta.

Måste bara berätta att jag har börjat träna idag , har kört ett pass nu ikväll, jag var helt slut kan jag lova. Nu ska jag köra 3-4 ggr iveckan , så man får trimm på kroppen innan Thailand..............................

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Hurtbulle du är skulle behöva lite av det krut du har för att komma igång men latmasken har tagit över...

Snart är det ju tailandsdags är det därför det ska trimmas??

Kram Frissan

2009-08-26 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0