Helgen som varit

Fredagen gick fort , på dan var jag och handlade med alexandra till kvällen. När kvällen kom gick vi till Köhns , både vi , klang , buhlers. Det var  trevligt . Vi var 8 vuxna , 7 barn. Barna var vänner hela kvällen.

Lördag var det upp i ottan Ebba hade serie premiär . Dom vann med 6-1. och våran gumman gjorde sitt första mål . Hon var så STOLT. och mamma och pappa var oxå stolta.

Idag har vi bara tagit det lugnt . Köhns har varit här . Alexandra och jag har varit på birsta . Pojkarna har lekt hela dagen och Ebba hämtade jag vid 16 hon har varit hos Filippa , hon sov där i går. Dom hade haft det jätteroligt.

I morgon har vi tid på barnkliniken kl 9:00 för provtagning, och vi håller tummarna tillsammans .

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0